rezerwacje@movenpickkarpacz.pl
oC
oC

Hotel Mövenpick w Karpaczu to doskonałe miejsce na organizację konferencji, spotkań biznesowych i wydarzeń firmowych.

Położony u stóp malowniczych Karkonoszy, oferuje nie tylko nowoczesną salę konferencyjną wyposażona w najnowsze technologie, ale także wyjątkową atmosferę sprzyjającą kreatywności i relaksowi.

Karpacz to jedna z bardziej atrakcyjnych destynacji turystycznych w Karkonoszach. Malownicze położenie miasta – wodospady, lasy, gór, sprawiają, że jest odpowiednim resortem, w którym zorganizujesz udany event dla Twojego Zespołu!

decor

Sala dla biznesu

W hotelu Mövenpick Resort & Spa znajduje się 1 sala konferencyjna z pełnym wyposażeniem o powierzchni 120 m2, która pomieści maksymalnie do 60 osób. Dodatkowo, hotel oferuje stylową restaurację z Lobby na wyłączność dla 120 osób.

Sala konferencyjna jest wyposażona w niezbędne udogodnienia takie jak: rzutnik, ekran, zestaw mikrofonów.

Zapytaj o szczgóły

Marta Hartman, Kierownik Działu MICE
T: +48 729 059 104
E: marta.hartman@movenpick.com

decor

Nowe doznania i profesjonalna obsługa

Każde spotkanie biznesowe zaostrza apetyt, szczególnie po kilku godzinach wyczerpujących spotkań czy szkoleń.

Menu konferencyjne przygotowujemy indywidualnie, dbamy o to by dostarczyło energii każdemu uczestnikowi. Przerwy kawowe, lunche, bankiety i wykwintne kolacje.

Profesjonalny Zespół zapewni kompleksową obsługę wydarzenia – od cateringu po wsparcie techniczne.

decor

Zorganizuj Konferencję w hotelu w Karpaczu – sprawdź, co oferujemy:

  • 350 miejsc noclegowych w pokojach o różnym standardzie
  • 1 salę konferencyjną o powierzchni 120 mkw. z pełnym wyposażaniem
  • Stylową restaurację z lobby o powierzchni 160 mkw. z możliwością rezerwacji na wyłączność
  • Rozbudowaną infrastrukturę wypoczynkową: 4 gabinety spa, 2 baseny: wewnętrzny i zewnętrzny z pool barem, 2 sauny, jacuzzi zewnętrzne, strefy wypoczynku: wewnętrzna i zewnętrzna
  • Nowoczesne wyposażanie audiowizualne
  • Menu dopasowane do potrzeb organizatora
  • Dedykowanego opiekuna grupy
  • Atrakcje dodatkowe dla grup i szeroki wachlarz aktywności outdoorowych
  • Parking zewnętrzny.